Bouwjaar | 26-05-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.279 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.279 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCars Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaphekweg 26 |
Postcode | 6713 HN |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87128671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcarsede.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.432 kg
Laadvermogen: 398 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant, leuk dat u deze occasion gevonden heeft! Kom gerust naar onze showroom voor een bezichtiging en proefrit!
Wilt u liever vooraf meer informatie? Onze verkopers beantwoorden graag al uw vragen en zijn bereikbaar via telefoonnummer +31 6 87 12 86 71 of per mail info@bcarsede.nl
Wij berekenen standaard geen afleverkosten. Wel kunt u een keuze maken uit een van onze service pakketten, deze bevatten onder andere; reinigen en poetsen van de auto, nieuwe APK, kleine/grote onderhoudsbeurt. Het is mogelijk uw nieuwe auto direct mee te nemen. Wij zetten uw nieuwe auto kosteloos op naam, uw eventuele inruil auto wordt direct gevrijwaard.
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u voor bezichtiging te bellen voordat u vertrekt. Wij hanteren lage marges waardoor auto's er niet lang blijven staan. Het kan voorkomen dat de auto op dat moment verkocht wordt, of is.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Inruil mogelijk !
Openingstijden :
Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.