vorige 22 van 15.426 volgende

Peugeot 307 CC 2.0-16V Sport Leer Navigatie

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-2004
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.155 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Peugeot 307 CC 2.0-16V Sport Leer Navigatie


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 07-05-2004
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.155 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 130 kW (177 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum De Meijerij
Contactpersoon Dhr. E. Biezemans
Adres Binnenveld 3A
Postcode 5462 GK
Plaats Veghel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 354070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 46124774 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumdemeijerij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Hoogte: 142 cm
Wielbasis: 26 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie