Peugeot 308 1.2 PureTech Allure | Panorama Dak | Navigatie | Climate & Cruise Control | Parkeersensoren |

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.434 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 308 1.2 PureTech Allure | Panorama Dak | Navigatie | Climate & Cruise Control | Parkeersensoren |


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.434 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Peugeot Wirdum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Werpsterdijk 1 3
Postcode 9088 BZ
Plaats Wirdum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2551302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 425 x 180 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Pack ergonomique, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Zekerheidspack (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- nieuwe APK bij aflevering
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
- Demopack (€ 495 meerprijs):
- lopende fabrieksgarantie (minimaal 12mnd)
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- 100 punten kwaliteitscontrole
- Nieuwste fabrieks/navigatiesoftware
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): Leeuwekeur Comfort

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Visser

De tijd dat kleine auto?s alleen voor de boodschappen waren is echt voorbij. Deze stadsauto doet het ook geweldig op de lange stukken. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Licht en luchtpartijen: u krijgt ze bijgeleverd dankzij het glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. De elektronische systemen in deze Peugeot helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En bij het parkeren zijn het de parkeersensoren achter die voorkomen dat u andere voertuigen raakt. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Natuurlijk behoren lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie