Bouwjaar | 31-05-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.205 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.205 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veldhuyzen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenplaetsstraat 6 |
Postcode | 2288 AA |
Plaats | Rijswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20610286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vhzauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4440 x 1817 x 1427 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Zeer fraaie 308 CC met de krachtige 200PK motor en in de " Féline " uitvoering zeer compleet uitgerust. De boekjes zijn aanwezig, twee sleutels en een keurig gestempeld serviceboekje wat aantoont dat auto goed is bijgehouden.
Met een mooie volle glans in de lak en de grote 18 inch wielen staat er een sportieve en toch chique auto. Het interieur is nagenoeg smetteloos en alles werkt zoals u mag verwachten. De auto rijdt, remt, koppelt en schakelt uitstekend, het dak werkt perfect en lekt nergens. Voorzien van een origineel windscherm, stoelverwarming met roosters in de hoofdsteunen zodat ook op koudere dagen prima open gereden kan worden. Scherp geprijsde 200PK versie voor de snelle beslisser.
De auto heeft een nieuwe APK geldig tot 01-02-2025 .Wij rekenen geen afleveringskosten en inruil van uw auto is mogelijk.
Wilt u meer foto's zien ? Kijk dan op de website www.vhzauto.nl
NB: wij werken uitsluitend op afspraak en vragen u hiervoor te bellen. Ook ' s avonds en in het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar. Met vriendelijke groet, Veldhuyzen Automotive.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.