Peugeot 308 1.4 VTi XR Motor defect start niet

€ 1.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-01-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.625 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Peugeot 308 1.4 VTi XR Motor defect start niet


€ 1.000,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.625 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kayallah
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres spaarpot 103a
Postcode 5667 KW
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20764594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kayallah.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 308 1.4 VTi XR Motor defect start niet


- Kenteken: NH-543-V
- Merk: Peugeot
- Model: 308
- Tellerstand: 155625 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1398 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 8FS
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1237 kg
- Max. trekgewicht: 1450 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening

Interieur

- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




Kayallah
spaarpot 103a
5667KW Geldrop
+31620764594
kayallah@hotmail.com

www.kayallah.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie