Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line

€ 23.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.554 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.554 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage F en M Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Denemarkenlaan 4
Postcode 2391 PZ
Plaats Hazerswoude-Dorp
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25034368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragefm.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 475 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.999 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Franse auto's. Is het de kwaliteit, de soepele vering of de elegante styling? Waarschijnlijk allemaal. Rijden met joie de vivre! De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! De comfortstoelen van deze Peugeot 508 staan bekend om zijn goede zithouding. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Verder is de Peugeot uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt door het digitale dashboard dat alles projecteert wat u wenst in de digitale wereld van mobiliteit. U ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Peugeot bedient u ze vanaf het stuurwiel of met uw stem. De Peugeot is standaard voorzien van: automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

In de Peugeot 508 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De dodehoekdetectie waarschuwt als een ander voertuig zich in uw dode hoek bevindt. In deze Peugeot vinden we verder een forward collis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie