Bouwjaar | 13-03-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Feenstra Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tsjukemarwei 10 |
Postcode | 8521 NA |
Plaats | Sint Nicolaasga |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 432081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.feenstra-autotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (€ 495): Dit pakket word standaard geleverd bij aankoop van de auto tegen meerprijs.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 15L brandstof, Algehele voertuig controle, Auto schoon afgeleverd, GRATIS tenaamstelling, Indien nodig nieuwe APK, Vloeistoffen controle
- Comfort pakket (€ 995): Alles van het standaard pakket aangevuld met:
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; 12 Maanden BOVAG garantie
Comfort, veiligheid en genieten: dat zijn drie belangrijkste uitgangspunten bij Peugeot. Motion & Emotion, vatten ze het samen. Met een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Peugeot over uitstekende prestaties. Met het grote glazen panoramadak geniet u van maximale lichtinval. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Peugeot heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. U bent in deze Peugeot ook voorzien van lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en bagage afdekhoes.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In de Peugeot 508 SW heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons uiterste best om om de informatie op deze internetsite zo accuraat en ac
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.