Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 24.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Jean-Claude |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Omer De Vidtslaan 55 |
Postcode | 1760 |
Plaats | Roosdaal |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 945317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagejeanclaude.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Diesel - automaat - 120g/co² - euro 6de - 107.265 km - 120 kw - servicebook - 1 ste eigenaar - BTW aftrekbaar.
Chassisnummer: VR3FHEHYRKY077988
Met ondermeer: Navigatie, achteruitrijcamera, 360° camera, volleder, verwarmde zetels, electrische massagezetels, led koplampen, Lane & Front assist, Apple & Android Carplay, Virtual Cockpit, geheel digital combi, sfeerverlichting, ...
Dienst na verkoop in eigen atelier.Wagen krijgt steeds onderhoud bij verkoop (vertrek).12 maanden wettelijke garantie.Volledige reiniging van de wagen.Alle vereiste documenten.Car - Pass certificaat (gewaarborgde kilometerstand).Technische keuring (met detailverslag) + inschrijvingsdocument.U krijgt steeds de mogelijkheid tot een proefrit.
ENKEL EN ALLEEN OP AFSPRAAK. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Service après - vente.Le véhicule reçoit un entretien au moment de la livraison.Une garantie de 12 mois (requis par la Loi).Un nettoyage toute an profondeur de l' intérieur & l' extérieur.Toutes les documents requis.Le certificat Car - Pass (kilométrage garanti).Contrôle technique avec rapport détaillé + document d'enregistrement.Un essay (testrit) est également possible.SEULEMENT SUR RENDEZ - VOUS. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Voor een krediet werken wij samen met:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Pour demande de crédit nous travaillons ensemble avec:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.