Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line | NL Auto/1e Eig./Navi/Adapt.Cruise/Clima/17/Trekhaak Afn.

€ 24.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.915 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line | NL Auto/1e Eig./Navi/Adapt.Cruise/Clima/17/Trekhaak Afn.


€ 24.940,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.915 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis van Dijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boonsweg 9
Postcode 3274 LH
Plaats Heinenoord
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)186 - 212131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisvandijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 475 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.999 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Interieurkleur: Stof/kunstleder belomka mistral zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Occasion Standaard Pakket (inbegrepen): Onze occasion prijzen zijn rijklaar inclusief het Occasion Standaard Pakket met: o BOVAG 40-puntencheck o Minimaal 6 maanden APK o Reinigen in- & exterieur o RDW tellerrapport (NAP) o Tenaamstelling 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Occasion Plus Pakket (€ 795 meerprijs): (extra t.o.v. standaard pakket): o 12 maanden BOVAG garantie (max. 20.000 km) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en -schema o 1 jaar of 15.000 km onderhoudsvrij o Uitgebreide 105-punten check o 1 jaar 24/7 pechservice o Gratis zomer- en wintercheck o Gratis bandenreparatie o Nieuwe APK en blijvend kosteloos (i.c.m. onderhoud) o Halve tank brandstof o Veiligheidspakket
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Occasion Standaard Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Autohuis Van Dijk Occasion Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie); Nieuwe APK

Welkom bij Autohuis Van Dijk, een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de autobranche.
Autohuis Van Dijk occasions zijn scherp geprijsde BOVAG kwaliteitsoccasions met zekerheid en extra services.
Bekijk alle occasions (van de mooiste merken) op onze website www.autohuisvandijk.nl
Heeft u interesse, onze adviseurs vertellen u graag alle details en mogelijkheden. Bel of mail ons via 0186-212131 en sales@autohuisvandijk.nl
Disclaimer: Hoewel wij met de grootste zorg deze advertentie hebben opgesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie genoemd in deze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie