Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.260 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.260 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Honsel Occasions B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 11 |
Postcode | 2675 AM |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85150153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honseloccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Distributie ketting recent vervangen !!!!!
Bij Peugeot zijn extra's standaard. Innovatieve techniek voor meer veiligheid, en fraai design voor het oog dat ook wat wil. Motion & Emotion, is het motto. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Met het grote glazen panoramadak geniet u van maximale lichtinval. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het stuur heeft diverse extra functies, zodat u altijd met twee handen rijdt. De audiobediening is daar een voorbeeld van. Veilig en makkelijk. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Ook is de Peugeot uitgerust met: cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Peugeot 508 SW perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Bel 06-85150153 voor een afspraak!
Whatsapp nr: 06-85150153
Overschrijven kan ook Zaterdag en Zondag. inruil is ook mogelijk !
Telefonisch dagelijks te bereiken van 9:00 tot 20:00.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)beta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.