Peugeot 508 SW 1.6 THP Blue Lease Premium Bj 2014 Exportprijs EX BPM

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.686 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 THP Blue Lease Premium Bj 2014 Exportprijs EX BPM


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.686 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Groothandel Waalre
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Dintel 11
Postcode 5684 PS
Plaats Best
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46902702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogroothandelwaalre.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Exportprijs EX BPM binnen EU
Duitse brief kost €150,-
Deposit bij Registratie is €500,-
NL prijs is €5750,-

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een groothandel die zich vooral richt op verkoop voor export. De meeste auto's staan dan ook als Exportprijs EX BPM of EX BTW geadverteerd. Lees goed de advertentie voor je reageert.
Alleen telefonisch reactie met nummerherkening wordt serieus genomen.
Email en anonieme nummers worden niet beantwoord.
Wij verzorgen de juiste papieren voor export.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Voor meer info bel 06-46902702

Wir sind ein Großhändler, der sich hauptsächlich auf den Verkauf für den Export konzentriert. Die meisten Autos werden daher als Export EX BPM oder EX VAT angeboten. Lesen Sie die Anzeige gut, bevor Sie antworten.
Nur die Telefonantwort mit der Nummernerkennung wird ernst genommen.
E-Mail- und anonyme Nummern werden nicht beantwortet.
Wir liefern die richtigen Papiere für den Export.
Wir sind nur nach Vereinbarung geöffnet.
Unsere nummer ist 00316-46902702

We are a wholesaler that mainly focuses on sales for export. Most cars are therefore advertised as Export EX BPM or EX VAT. Read the ad well before you respond.
Only telephone response with number recognition is taken seriously.
Email and anonymous numbers are not answered.
We provide the right papers for export.
We are only open by appointment.
For more info call 00316-46902702

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie