Peugeot 508 SW ACTIVE 1.5 BLUEHDI + CARPLAY + GPS + PDC + CRU

€ 22.995,- incl. BTW

Bouwjaar 17-11-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.990 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen -

Peugeot 508 SW ACTIVE 1.5 BLUEHDI + CARPLAY + GPS + PDC + CRU


€ 22.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.990 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Beerens B2 Store North
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorderlaan 93
Postcode 2030
Plaats Antwerpen
Land België
Telefoon +33233404390 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

*Totaalaanbod in de autosector

*Beste prijs in overname

*Professionele aankoopdienst / onmiddellijke uitbetaling

*Beste aanbod in financiering / renting / leasing

*+ 10 uiterst moderne werkplaatsen / vestigingen

+ 1.000 nieuwe en bijna nieuwe wagens in stock!





*Kijk op www.b2cars.be voor meer info.

*Visitez www.b2cars.be pour plus d'infos.





*Offre total dans le secteur automobile

*Reprise de votre ancien véhicule au meilleur prix

*Service d'achat professionnel / payement immédiat

*Meilleur offre pour votre financement / renting / leasing

*+ 10 ateliers / divisions très modernes

*+ 1.000 véhicules neuves et quasi neuves en stock!



*Alloy roof rails
*Alloy wheels
*APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO
*Armrest front
*Automatic gearbox
*Cloth interior
*Cruise control
*Dualzone automatic airconditioning
*Electric mirrors
*Electronic parkingbreak
*Isofix
*Leather steering wheel
*Light sensor
*Linguatronic
*Multifunction steering wheel
*Navigation
*Park distance control
*Rain sensor
*Servotronic
*Speedlimiter
*Startbutton
*Virtual Cockpit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie