Peugeot E-208 EV Active 50 kWh | 3 fase | Demo | Stoelverwarming | Climate control | Keyles start |Cruise control | Elektrische ramen voor en achter | Led dagrijver

€ 25.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.000 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV Active 50 kWh | 3 fase | Demo | Stoelverwarming | Climate control | Keyles start |Cruise control | Elektrische ramen voor en achter | Led dagrijver


€ 25.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.000 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Sneek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kolenbranderstraat 9
Postcode 8601 VC
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)515 - 548111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 362 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Interieur: Stof pneuma 3d, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-03-2025

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Demopack (€ 495 meerprijs):
- lopende fabrieksgarantie (minimaal 12 mnd)
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- 100 punten kwaliteitscontrole
- Nieuwste fabrieks/navigatiesoftware
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Leeuwekeur Comfort

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

Wilt u zomaar een Franse auto, of liever een Peugeot? Een genoegen in het verkeer, zeer compleet en fraai om te zien. Motion & Emotion! U zult verrast zijn door de power van de elektromotor. En stil! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. Ook is de Peugeot uitgerust met: lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De automatische veiligheidssystemen in deze Peugeot fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie