Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.848 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.848 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Edwin Eger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeinde 25a |
Postcode | 2761 BN |
Plaats | Zevenhuizen Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53771392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edwineger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2016 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aandrijving
Actieradius: 150 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 348 x 148 x 161 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.450 kg
Accu
Accu: 16 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 40 kW, 250 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 12,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:26
Bruikbare accucapaciteit: 15.2 kWh
Ingeschatte actieradius: 99 km
Ingeschat verbruik: 17.75 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 111 km
Actieradius praktijk winter: 96 km
Verbruik praktijk zomer: 17.47 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.93 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 126 kWh/100km
Rijklaar prijs €10450.- alle onderhoudsboekjes aanwezig, 100% elektrisch
= Bedrijfsinformatie =
Om auto's te bezichtigen altijd tel. een afspraak maken. BEL.0653-771392
WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!, BOUWJAAR EN KILOMETERSTAND ALTIJD GEGARANDEERD!
Erkend RDW autobedrijf, lid van de BOVAG, wij kunnen onze auto's leveren met BOVAG GARANTIE.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot iOn | PiOnier
Het is zover! De eerste elektrische auto voor de gewone man is nu echt te koop. Peugeot heeft in een ver verleden al gepionierd met emissievrije voertuigen en loopt nu voorop bij de introductie van de elektrische auto. Peugeots elektrische auto voor het grote publiek heet "iOn". Dankzij de compacte afmetingen en stroombesparende maatregelen is de auto relatief voordelig in aanschaf. Bovendien zou de iOn ondanks de bijzondere techniek alle luxe en comfort van een traditionele benzineauto bieden. Autozine probeerde het uit.
De Peugeot iON is een echte piONier. De iON behoort tot een nieuwe generatie elektrische auto's die meer volwassen is en zich leent als slimme, tweede auto in het gezin. De actieradius blijft beperkt.
Plus
- prima prestaties
- alle luxe en comfort van een traditionele auto
- uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- matige wegligging
- geringe beenruimte voorin
- veel kleinerende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Bijna alle autofabrikanten zijn bezig met de ontwikkeling van een elektrische auto. Peugeot heeft samen met Citroën en Mitsubishi een kleine elektrische stadsauto ontwikkeld die nu al te koop is. Ten opzichte van de Japanse evenknie (Mitsubishi i-MiEV) is de Fransman aangepast aan de Europese smaak.
De Peugeot iOn is bedoeld als compacte stadsauto, niet als auto om lange afstanden mee af te leggen. Zowel de beperkte actieradius (150 km in theorie, een kleine 100 km in de praktijk) als de matige wegligging laten dat laatste niet toe. Als stadsauto, of tweede auto in het gezin, is de iOn zeker geslaagd. De prestaties zijn prima, de compacte afmetingen maken de auto wendbaar en de uitrusting is gelijk aan die van traditionele kleine auto's.