Bouwjaar | 22-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.652 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.652 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | OccassionsCenterBM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europalaan 20 |
Postcode | 3526 KS |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85793238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3480 x 1475 x 1610 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.195 kg
Interieur
Interieur: lightBlue, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: A
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Modelreeks: 2010 - 2019
Kleur: Wit
Technische informatie
Vermogen: 47 kW (64 PK)
Koppel: 180 Nm
Transmissie: Automaat
Actieradius: 150 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Accu: 16 kWh
Maten
Afmetingen (LxB): 348 x 148 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.450 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 kg
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Opties en accessoires
Exterieur
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
dimlichten automatisch
lichtmetalen velgen
mistlampen voor
Infotainment
Bluetooth telefoonvoorbereiding
boordcomputer
radio-CD/MP3 speler
Interieur & Comfort
airco
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
elektrische ramen voor en achter
stuurbekrachtiging
Veiligheid
alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
Overig
Instructieboekjes aanwezig
oplaadmogelijkheid
Rookvrij
Volledige onderhoudshistorie beschikbaar
inclusief thuis lader
Deze accu is eigendom, geen huuraccu.
De getoonde prijs is marge, komt geen BTW meer bij!
RDW erkend autobedrijf voor in- en verkoop van occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot iOn | PiOnier
Het is zover! De eerste elektrische auto voor de gewone man is nu echt te koop. Peugeot heeft in een ver verleden al gepionierd met emissievrije voertuigen en loopt nu voorop bij de introductie van de elektrische auto. Peugeots elektrische auto voor het grote publiek heet "iOn". Dankzij de compacte afmetingen en stroombesparende maatregelen is de auto relatief voordelig in aanschaf. Bovendien zou de iOn ondanks de bijzondere techniek alle luxe en comfort van een traditionele benzineauto bieden. Autozine probeerde het uit.
De Peugeot iON is een echte piONier. De iON behoort tot een nieuwe generatie elektrische auto's die meer volwassen is en zich leent als slimme, tweede auto in het gezin. De actieradius blijft beperkt.
Plus
- prima prestaties
- alle luxe en comfort van een traditionele auto
- uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- matige wegligging
- geringe beenruimte voorin
- veel kleinerende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Bijna alle autofabrikanten zijn bezig met de ontwikkeling van een elektrische auto. Peugeot heeft samen met Citroën en Mitsubishi een kleine elektrische stadsauto ontwikkeld die nu al te koop is. Ten opzichte van de Japanse evenknie (Mitsubishi i-MiEV) is de Fransman aangepast aan de Europese smaak.
De Peugeot iOn is bedoeld als compacte stadsauto, niet als auto om lange afstanden mee af te leggen. Zowel de beperkte actieradius (150 km in theorie, een kleine 100 km in de praktijk) als de matige wegligging laten dat laatste niet toe. Als stadsauto, of tweede auto in het gezin, is de iOn zeker geslaagd. De prestaties zijn prima, de compacte afmetingen maken de auto wendbaar en de uitrusting is gelijk aan die van traditionele kleine auto's.