vorige 241 van 15.222 volgende

Peugeot Rifter E- GT FULL EV

€ 39.930,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-03-2023
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.980 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Peugeot Rifter E- GT FULL EV


€ 39.930,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2023
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.980 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Groep Felix -Felix Brecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heiken 66
Postcode 2960
Plaats Brecht
Land België
Telefoon +32 (0)3 - 6602600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website felix.be/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

vanaf 05.22 16611, anti-vuil dichting aan deur voor, sierlijsten spatborden achter gespoten, radiator 28 dm² 18 mm, sensor stuurwielhoek, luchtgeleider bumper voor, voorruit geluidsisolerend, zijruiten acoustisch geisoleerd, achterruit openend, koelmiddel R1234yf, ruitbediening passagierszijde met impulsgever, kinderslotvergrendeling elektrisch, verkeerstekenslezer, stopcontact 220 V, kaartleeslicht voor, radio Connect Nav digitaal, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, radiobediening aan stuurwiel, 6 luidsprekers, dagrijlichten LED, automatisch inschakelende koplampen, hoogteregeling bestuurderszetel, zitting passagier schuifbaar, 3 1-persoonszetels achter 2e rij , ruiten schuifdeuren elektrisch 2e rij , voorzetels met klaptafel, deurgrepen binnen chroom, hoogte middenconsole, instrumentenblok TFT 10 \ \ \ , verbeterde herstelmogelijkheid, sierlijsten achterklep gespoten, dakopbergvak voor, beveiligingszekeringenkast, zonneblind bestuurder met verlichting afdekking, elektromotor 100 KW ZKX, elektronische automatische versnellingsbak RGM2, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator achter 52000 Nm versterkt, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, remschijven voor 304 mm, 7 J x 17 Alu, batterij 60 Ah EF, dakreling zilver, schuifdeur links met ruit, schuifdeur rechts met ruit, lader batterij 11 kW driefasig , laadkabel T2 voor laadaansluiting E/F, frontdeel teruggetrokken, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV, sierlijsten radiatorrooster chroom, mineraal 2 L, bumpers voor onder gespoten -

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot Rifter | Te goed

Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".

Autotest | Peugeot Rifter Te goed

De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is

Plus

  • beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
  • heel veel ruimte
  • sterke, zuinige 130 pk dieselmotor

Min

  • directe besturing minder prettig voor passagiers
  • dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
  • vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV

Conclusie

Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.

Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.

Deel deze advertentie