Bouwjaar | 13-03-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.980 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.980 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groep Felix -Felix Brecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heiken 66 |
Postcode | 2960 |
Plaats | Brecht |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)3 - 6602600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | felix.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
vanaf 05.22 16611, anti-vuil dichting aan deur voor, sierlijsten spatborden achter gespoten, radiator 28 dm² 18 mm, sensor stuurwielhoek, luchtgeleider bumper voor, voorruit geluidsisolerend, zijruiten acoustisch geisoleerd, achterruit openend, koelmiddel R1234yf, ruitbediening passagierszijde met impulsgever, kinderslotvergrendeling elektrisch, verkeerstekenslezer, stopcontact 220 V, kaartleeslicht voor, radio Connect Nav digitaal, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, radiobediening aan stuurwiel, 6 luidsprekers, dagrijlichten LED, automatisch inschakelende koplampen, hoogteregeling bestuurderszetel, zitting passagier schuifbaar, 3 1-persoonszetels achter 2e rij , ruiten schuifdeuren elektrisch 2e rij , voorzetels met klaptafel, deurgrepen binnen chroom, hoogte middenconsole, instrumentenblok TFT 10 \ \ \ , verbeterde herstelmogelijkheid, sierlijsten achterklep gespoten, dakopbergvak voor, beveiligingszekeringenkast, zonneblind bestuurder met verlichting afdekking, elektromotor 100 KW ZKX, elektronische automatische versnellingsbak RGM2, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator achter 52000 Nm versterkt, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, remschijven voor 304 mm, 7 J x 17 Alu, batterij 60 Ah EF, dakreling zilver, schuifdeur links met ruit, schuifdeur rechts met ruit, lader batterij 11 kW driefasig , laadkabel T2 voor laadaansluiting E/F, frontdeel teruggetrokken, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV, sierlijsten radiatorrooster chroom, mineraal 2 L, bumpers voor onder gespoten -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.