Polestar 2 Standard Range Single Motor 69 kWh | BTW Auto | ¤ 424,- per maand | 6.000 km GRATIS laden

€ 34.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.145 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 170 kW (232 pk)

Polestar 2 Standard Range Single Motor 69 kWh | BTW Auto | ¤ 424,- per maand | 6.000 km GRATIS laden


€ 34.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.145 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm

Aandrijving
Actieradius: 532 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 274 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 69 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 135 kW, 480 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 35 minuten

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 424 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 07:15
Bruikbare accucapaciteit: 67 kWh
Actieradius praktijk zomer: 465 km
Actieradius praktijk winter: 340 km

Klein, compact en superslim met de binnenruimte. Een hatchback is niet voor niets een van de meest populaire carrosserievormen. De actieradius van deze auto is ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten en de laadtijd zal u nog verbazen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. Autosleutels? Overbodig. Met de elektronische token op zak stapt u zo in en met een druk op de start-stopknop is de motor in bedrijf. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Polestar 2 | Ster komt dichterbij

Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".

Autotest | Polestar 2 Ster komt dichterbij

De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.

Plus

  • nette prijs
  • maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
  • onderscheidend karakter

Min

  • laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
  • Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
  • hinderlijke fluittoon rond 100 km/u

Conclusie

Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.

Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!

Deel deze advertentie