Bouwjaar | 27-05-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Exclusive Car design BVBA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gentsesteenweg 311 I Sinte Apoloniastraat 3 |
Postcode | 9300 |
Plaats | Aalst |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)53 - 393000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.exclusivecardesign.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
360 Foto van het interieur:https://viewer.around.media/?id=ZKF2O
Zeer knappe en stijlvolle Carrera 4 met PDK en Sportchronopack! Deze wagen beschikt dus over 4x4 aandrijving en heeft de verbrede achtervleugels. 100% ongevalvrij!
27/05/2016, 42000km met serviceboekje (laatste service op 41000km!), nachtblauw metallic, 3.0i met 272kw-370pk, PDK automatische versnellingsbak met peddels achter stuur, 177g/km CO2, Euro 6.
Uitrusting:
* Alu velgen 19 duim met heel goede banden
* Bi-Xenon koplampen met hoge druk reiniging
* PDLS actieve bochtenverlichting
* LED dagrijlichten
* Doorlopend achterlicht
* Aut. kofferspoiler
* Parkeersensoren V+A
* Beige lederen sportinterieur
* Alcantara hemelbekleding
* Aut. klimaatregeling 2 zones
* Navigatiesysteem Europa
* Boordcomputer
* Radio-CD met USB ingang
* Apple Carplay
* Sound Package plus
* Bluetooth GSM en muziek verbinding
* Alu sportstuur met modus schakelaar
* Licht en regensensor
* Centrale vergrendeling op afstandsbediening
* Elektrische ramen
* ABS - ESP - Airbags
* Bandenspanning monitor
* Schokdempers elektronisch regelbaar
* Servotronic
* 1 jaar garantie Erkend Verkoper Traxio inbegrepen
Fiscaal:
Voor Vlaanderen: BIV: 1352, Jaarlijkse Verkeersbelasting: 835.
Voor Brussel en Walloni: BIV: 3965, Jaarlijkse Verkeerbelasting: 823.
Financiering:
* Autolening op 60 maanden: 1204,20/maand - 21000 voorschot - JKP 4,99%
* Autolening met restwaarde: 1493,26/maand -48maanden - 1000 voorschot - 25499,70restwaarde - JKP 5,99%
Dit zijn slechts voorbeelden, wij kunnen een voorstel op maat uitwerken voor u.
Let op, lenen kost ook geld!
Voor meer info of een afspraak kunt u terecht op 053/39.30.00 of buiten de openingsuren op 0477/55.38.90.
www.exclusivecardesign.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.