Bouwjaar | 22-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.382 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
€ 49.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.382 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Koen Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Komkleiland 8 |
Postcode | 6666 MG |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koenexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 285 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 130 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 283 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,9 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Nl geleverde Porsche 997 4S Cabrio.
Generatie 997
De Porsche 911 fabriekscode 997 was de opvolger van de "spiegelei koplampen" Porsche 996 en werd geleverd van juli 2004 tot einde 2012. Het was alweer de zesde generatie van de oorspronkelijke (luchtgekoelde) 911. Voor het eerst werd het onderstel van een Carrera S voorzien van Porsche Active Suspension Management (PASM) met 10 mm verlaging ten opzichte van de standaard 911 Carrera. Het revolutionaire PASM bestond uit een actief dempingssysteem dat zich automatisch aanpaste aan veranderende wegomstandigheden en individuele rijstijl, met een keuze uit twee demperstanden - 'Normal' en 'Sport'.
Uitvoering en opties
De 911 Carrera S is direct herkenbaar aan zijn dubbele uitlaat met dubbele buizen en een grotere 3,8-liter zescilindermotor met een vermogen van 355 pk. Het maximumkoppel van 400 Nm is beschikbaar vanaf 4.600 tpm. Samen met de facelift 997.2 waren dit de laatste generaties met hydraulische stuurbekrachtiging. Voor sommige een van de redenen om voor de 997 generatie te kiezen. Andere kenmerken zijn het motor- en uitlaatgeluid van de atmosferische boxer motor, echt geweldig !
Verder vinden we standaard op een Carrera S de 19-inch wielen en het aangepaste remsysteem bestaande uit aluminium remklauwen met vier zuigers met rode lakafwerking met grotere geperforeerde en geventileerde schijven. En natuurlijk de brede achterkant van de 4S modellen moeten we niet vergeten te noemen.
De grijze metallic lak combineert prachtig met het espresso lederen interieur. Alle belangrijke opties zijn aanwezig; comfort stoelen, Lederen sportstuur, Park distance control, Bose geluidssysteem en stoelverwarming. Bekijk de gespecificeerde optie lijst voor de volledige uitrusting.
Techniek en prestaties
Je zou niet zeggen dat deze Carrera 4S alweer 14 jaar oud is. De motor loopt erg goed en de automatische versnellingsbak schakelt soepel (2023 gereviseerd). Interieur en exterieur zijn keurig. Voor een leuk bedrag kun je open en gesloten genieten van de voordelen van het moderne verst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.