Porsche 911 3.8 GT3 Clubsport l Carbon l Lift

€ 149.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-05-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 24.698 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Porsche 911 3.8 GT3 Clubsport l Carbon l Lift


€ 149.900,-

Algemeen

Bouwjaar 22-05-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 24.698 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Roobol Exclusive Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nobelsingel 4a
Postcode 2652 XA
Plaats Berkel En Rodenrijs
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43636813 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roobolexclusivecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2016
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Lengte: 455 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,9 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

U bent van harte welkom om deze mooie auto te komen bezichtigen in onze showroom in Berkel en Rodenrijs, Nobelsingel 4a.

Wij zijn 5 dagen per week geopend van Dinsdag tot en met Zaterdag van 10.00 uur tot en met 17.00 uur.
Zondag en maandag gesloten, eventueel wel of afspraak mogelijk.

Graag tot ziens.

Duncan Reinhard 06 4363 6813
Arie Roobol 06 1202 4002

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie