Porsche 911 3.8 GT3 Clubsport | PPF Matte | Rhodium Silver | Porsche Approved

€ 151.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.000 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Porsche 911 3.8 GT3 Clubsport | PPF Matte | Rhodium Silver | Porsche Approved


€ 151.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.000 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Precision Exclusives
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterveldsingel 5
Postcode 7558 PJ
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38037761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website precisionexclusives.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2013 - feb 2016
Modelcode: 991.1

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Bent u op zoek naar een race auto voor op de straat? Bekijk dan deze Porsche 991.1 GT3 Clubsport. Uitgevoerd in het Rhodium Zilver, daarboven op is de auto afgewerkt met een steenslag folie, hierdoor is de auto beschermt tegen krassen, steenslag en andere soorten schade. Ook is de auto voorzien van een glascoating afkomstig van een echte liefhebber dus. Deze auto is afkomstig uit 01-2015 en heeft 43.000 KM gereden. Het clubsport pakket maakt de GT3 een echt Race Monster zo hebben de Carbon Kuipstoelen af fabriek 5 punts gordels voor als u naar het circuit wilt. Er zitten ook normale gordels in waar u heerlijk mee kan touren, ondanks de hardcore uitstraling en opties van deze GT3 is hij ook prima comfortabel te rijden. De hardcore uitstraling, de atmosferische flat six die tot 9000 touren jankt, de carbon kuipstoelen, de grote vleugel, de meesturende achteras, de rolkooi, de alcantara details en de centerlock velgen al deze details vormen één ding: Een kippenvel gevende en verbazingwekkende auto. Deze auto kan u niet rijden zonder te lachen. Een lach is gegarandeerd elke keer als u instapt.

Deze auto wordt afgeleverd met Porsche Approved Garantie tot 01-2024. Ook beschikt de Porsche over fabrieksgarantie tot 01-2025. Zorgeloos rijden dus.

Porsche introduceerde de 991 GT3 op de Autosalon van Genève in 2013. De 991 GT3 is voorzien van een nieuwe 3,8 liter multi-point elektronische indirecte injectie zescilindermotor met 475 pk (469 pk; 349 kW) bij 8.250 tpm, een Porsche Doppelkupplung (PDK ) versnellingsbak met dubbele koppeling en achterwielbesturing. De motor is gebaseerd op de motor die in de 991 Carrera S zit, maar heeft slechts enkele gemeenschappelijke onderdelen. Alle andere componenten, met name de krukas en de kleppentrein, zijn speciaal aangepast of ontwikkeld voor de 991 GT3. De motor van de 991 GT3 maakt bijvoorbeeld gebruik van titanium drijfstangen die aan gesmede zuigers zijn bevestigd, zodat de motor tot 9.000 tpm kan halen. De versnellingsbak met dubbele koppeling is een ander kenmerk dat speciaal is ontwikkeld voor de 991 GT3, gebaseerd op sequentiële handgeschakelde versnellingsbakken die in raceauto's worden gebruikt. De 911 G

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie