Porsche 911 4.0 GT3 RS ORIG.NL / BTW / Keramisch

€ 234.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-12-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.041 km
Deuren 2
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 368 kW (501 pk)

Porsche 911 4.0 GT3 RS ORIG.NL / BTW / Keramisch


€ 234.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-12-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.041 km
Deuren 2
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 368 kW (501 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dvh-Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlakbodem 4
Postcode 3247 CP
Plaats Dirksland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36169213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dvh-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 310 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 188 x 129 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 296 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 19,2 l/100km (1 op 5,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Dvh-Trading
Het autobedrijf voor u occasion. Wij zijn een erkend RDW, VWE en NAP autobedrijf. Kwaliteit en klant tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Bent u opzoek naar een betrouwbare Occasion? Kom dan gerust langs om de auto te bekijken en voor het maken van een proefrit.

U bent altijd welkom in onze showroom. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij u aan voor vertrek te bellen.

Openingstijden:
Wij hanteren flexibele openingstijden, bel ons even voordat u vertrekt!
Mob.: +31(0)6 36169213

*Inruil mogelijk
*Tenaamstelling op locatie mogelijk, ook in het weekend of in de avond.
*Financiering mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie