Bouwjaar | 19-02-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.300 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.596 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.300 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.596 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | We love cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uniquement sur RDV |
Postcode | 1180 |
Plaats | Bruxelles |
Land | België |
GSM | +32 (0)471 - 992186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welovecars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche 996 4S CoupéGris ArgentIntérieur cuir noirVéhicule belgeNous connaissons l'historique complet et les 4 propriétaires successifsCarnet d'entretien, toujours bien entretenueSystème audio moderne intégré (GPS, Bluetooth), le PCM d'origine est fourni égalementVéhicule en dépôt-venteContactez-nous pour plus d'informationsContacteer ons voor meer infoContact us for more infoOptions :
L92U - Peinture métallisée Gris ArgentOption 288 - Lave-pharesOption 440 - Antenne radio intégrée dans le pare-briseOption 601 - Phares XénonOption 650 - Toit ouvrant électriqueOption 665 - Ecran PCM 2 Porsche Communication Management radio CDOption 666 - Module téléphone pour PCMOption 670 - Module GPS pour PCMOption 692 - Changeur de CDsOption 939 - Cuir souple sur sièges arrièreOption 982 - Cuir souple sur sièges avantEt comme sur toutes les 996 4S : ailes larges de la Turbo, 3 grandes prises d'air dans le bouclier avant, prises d'air dans le bouclier arrière, jantes de 18'', bandeau arrière rouge, châssis 10 mm plus bas, étriers rouges comme sur la Turbo, 4 roues motrices, châssis et freins de la Turbo, chaîne audio et sellerie cuir étendu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.