Bouwjaar | 21-04-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.900 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.900 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 307 km/u
Ledig gewicht: 1.640 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart / Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
CO2-uitstoot: 249 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Aventurine Groen Metallic
Interieur - Leder Zwart / Mojave Beige
8VH - Achterlichten Exclusiv Design
P14 - Buiten-/binnenspiegel met Dimautomaat en Regensensor
6XV - Buitenspiegel electr. inklapbaar
4F2 - Comfort-toegang (Keyless Portierontgrendeling)
8T3 - Cruisecontrolsysteem (Cruise Control) met Afstandsregeling
2UH - Hefsysteem Vooras
3J7 - Hoofdsteunen voor met Porsche-embleem
UD1 - Instaplicht met LED-projector Porsche-belettering
8JU - Matrix-LED-koplamp, verduisterd, incl. (PDLS+)
KA6 - Parkeerhulp voor en achter incl. Achteruitrijcamera en Surround View
9VL - Sound-systeem BOSE
Q2J - Sportstoelen electr. (14-wegs) incl. Memory-pakket
4A3 - Stoelverwarming voor
1N3 - Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk)
7I2 - Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus)
0N5 - Vierwielbesturing
F45 - Lichtmetalen velgen
GH3 - Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
QV3 - Radio-ontvangst digitaal (DAB+)
8LH - Sport-Chrono-pakket
2D1 - Sport-Design-pakket
0P9 - Sport-uitlaatsysteem, Eindpijpen zwart
Stuur (GT Sport / Race-tex)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.