Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.992 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
€ 185.992,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.992 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luxewagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabrykswei 2 |
Postcode | 8501 ST |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 785406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luxewagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - 2023
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 306 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.610 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 2.065 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Smetteloze 911 Carrera 4S PDK met de juiste opties: krijt lak, zwart lederen interieur en zwarte kap, keramisch remsysteem (PCCB) met gele remklauwen, Sport chrono, BOSE, matrix-LED, zwarte gespoten velgen en logo's, alcantara GT-stuurwiel, sportuitlaatsysteem zwart, PASM -10mm verlaagd sportchassis, klasse 3 en 4 alarm, etc. Huidige nieuwprijs ca eur. 253.000,-.
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn all-in; dus rijklaar inclusief BOVAG-garantie of resterende fabrieksgarantie en inclusief BTW/BPM (tenzij anders vermeld). Dus geen extra afleveringskosten. Kijk op onze eigen website (luxewagen.nl) voor meer + HD-foto's. Niet alleen onze collectie is luxe, ook onze service! Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche weten we dat service het belangrijkste is. Van goed en eerlijk advies voor de aankoop tot fantastische service na de aankoop. Ons team bestaat uit liefhebbers die hun vak verstaan. Dankzij rechtstreekse inkoop bij Duitse fabrikanten en importeurs bieden wij een zorgvuldig geselecteerd aanbod van dealer onderhouden en perfect uitgevoerde luxewagens, met een heldere historie. Leasen (ook starters/zzp-ers) en inruilen is geen probleem. Bel of stuur ons een bericht, we helpen u graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.