Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera S

€ 145.992,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-06-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.298 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera S


€ 145.992,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.298 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 306 km/u
Ledig gewicht: 1.580 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De nieuwste en al weer achtste generatie van de Porsche 911, aangeduid als 992 om verwarring met eerdere modellen te voorkomen. In tegenstelling tot het vorige model heeft een 992 nu altijd de fraaie bredere achterschermen waardoor de auto standaard al 45mm breder is het dan voorgaande model. De gehele carrosserie is nu van aluminium wat uiteraard het wagengewicht ten goede komt. Meest opvallende externe verandering buiten de standaard bredere carrosserie is de recht uitgesneden kofferklep aan de voorzijde, een verwijzing naar de klassieke 911. Deze verwijzing komt het meest tot uiting in het fors gewijzigde interieur. De iconische vijf ronde klokken worden, op de centraal geplaatste toerenteller na, anno 2020 allen digitaal geprojecteerd. In het materiaal gebruik, plaatsing van de schakelaars en de belijning van het dashboard herkend men de 911 waar het allemaal mee begon. Klassiek herkenbaar en onderhuids uiteraard hypermodern, dat is waarom Porsche de 911 al bijna zestig jaar zo succesvol weet te verkopen. Belangrijke pijler onder dit succes is overigens ook de allround inzetbaarheid en betrouwbaarheid van de 911. Even naar het winkelcentrum of in Duitsland met 210km/u zonder zwetende handen de Autobahn afknallen, de 911 doet het beiden even eenvoudig. Als gevolg van het fiscale 'autoliefhebbers pesten' is de nieuwe 911 fors meer gaan kosten, des te leuker wordt het daarom wanneer u een min of meer nieuw exemplaar kunt kopen die u al snel zo'n 65k bespaard ten opzichte van een nieuwe, waarvan de levertijd overigens flink op kan lopen gezien de wereldwijde vraag. Het hier aangeboden exemplaar is afkomstig van de eerste eigenaar en is echt zo goed als een nieuwe 911. Slechts 17.000km gereden en voorzien van alle denkbare opties zoals o.a. automatische dual-zone climat control, electrisch verstelbare sportstoelen met geheugen, stoelverwarming, stoelventilatie, adaptieve cruise control, electrisch verstelbaar GT-sportstuur, electronisch instelbaar onderstel, sport chrono pakket, led-matrix plds koplampen, schakelbare sportuitlaat, volledig in leer uitgevoerd interieur, 20 & 21 inch Carrera Classic velgen, electrisch opklapbaar windscherm, Porsche Communication Management met Blu-Tooth en full-map navigatie, Bose luidsprekers met Subwoofer, rondom parkeersensoren en achteruitrijcamera, Porsche logo en typeaanduiding in de dorpels, alumi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie