Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.086 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 84.991,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.086 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elekgo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Vonder 5 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elektrisch-rijden.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 299 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 181 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.523 kg
Laadvermogen: 382 kg
GVW: 1.905 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 271 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Uniek en in nieuwstaat verkerende Porsche 911 3.8 Carrera S Cabrio (Kleur: Porsche GT zilver) met maar 89.086 KM op de teller! Volledige onderhoudshistorie ter inzage aanwezig!
Onderscheidende fabrieksopties :
Alarminstallatie, Interieurbewaking (Infrarood - Systeem) Hoofdairbag-systeem Porsche Side Impact Protection System (POSIP), Porsche Active Suspension Management (PASM), Sound-Package Plus, Achteras-sper elektronisch geregeld, Bi-xenon-koplampen incl. Porsche Dynamic Light Systeem (PDLS), Buitenspiegel electr. inklapbaar, Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol), Dynamische Motorlagering (Porsche Active Drivetrain Mount, PADM), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), Sport-chrono-pakket, Sportstoelen volelektrisch (14-wegs) incl. Memory-pakket, Stoelverwarming voor, Stuur (Leer 3-spaaks) met Multifunctie en Schakelfunctie, Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie (PDK), etc etc..
= Bedrijfsinformatie =
Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97
4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.
Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:
- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (wanneer kwijt eenvoudig online bij RDW op te vragen voor 1.20 euro, hier kunnen we mee helpen)
- Reservesleutel(s)
- Boekjes en onderhoudsfacturen
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Subsidie particulier elektrisch-rijden:
U krijgt €2.950,- subsidie als u in 2024 een nieuwe, volledige elektrische auto koopt. Voor een gebruikte elektrische auto krijgt u €2.000,-.
Voorwaarde subsidieregeling:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.