Porsche 911 Cabrio 991 3.0 Carrera S Km stand 59017 Achteras besturing

€ 114.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-07-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.017 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Porsche 911 Cabrio 991 3.0 Carrera S Km stand 59017 Achteras besturing


€ 114.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-07-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.017 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Koen Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 8
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 304 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 181 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.965 kg

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Smaakvol samengestelde 911 cabrio S in zwart metallic met een zwart dak en zwarte 20 inch Carrera S velgen. Als contrast hierop zien we zilverkleurig gespoten Porsche merk- en modelaanduidingen en een Porsche sportuitlaat die in dit geval is voorzien van uitlaatsierstukken in chroom.

Uitvoering en opties.
Het interieur is afgewerkt met mooi beige leer op de elektrische sportstoelen met stoelverwarming en op het dashboard en deurpanelen. De interieur accenten zijn gespoten in hoogglans zwart en de binnenkant van het cabriodak is eveneens zwart.

Het voor velen belangrijke Sport Chrono pakket Plus is aan boord evenals een Bose soundsysteem, cruisecontrol, parkeersensoren, een multifunctioneel stuurwiel met stuurwielverwarming, spoorwisselassistent, een sportuitlaat en achteras besturing. Je kunt aan alles zien dat de auto behoedzaam is bereden door het schone, onbeschadigde en frisse interieur.

Bij deze 911 S is bovendien het Porsche Active Suspension Management (PASM) standaard aanwezig en zijn zwaardere remmen gemonteerd die makkelijk te herkennen zijn aan de rode remklauwen.

De techniek.
De tweede generatie 991 Carrera S beschikt over een drieliter zescyliner twin-turbo boxermotor van 309 kW (420 pk) en genereert een maximumkoppel van 500 Nm - al vanaf 1.700 tpm. Ten opzichte van de voorganger 991.1 een plus van 60 Nm. Uniek is de rijbeleving. Ondanks de aanwezigheid van turbo's is er nauwelijks nog sprake van turbo-lag en rijdt deze S bijna alsof hij een atmosferische motor achterin heeft. Toeren maken terwijl onderin de trekkracht sterk is verbeterd. Deze achterwiel aangedreven 911 S sprint met Launch control in 4,1 sec naar 100 en bereikt een topsnelheid van 304 km/h. Dit volgens de officiële Porsche opgave waarvan iedereen inmiddels weet dat deze conservatief zijn aangehouden. Kortom een serieuze sportwagen die bovendien praktisch is en dagelijks bruikbaar.

Historie en onderhoud.
De auto is oorspronkelijk door Porsche Zentrum Bensberg en is 2 jaar later in april 2018 naar Nederland

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie