vorige 146 van 1.011 volgende

Porsche 911 Cabrio 992 3.0 Carrera S 450pk Sport Chrono | Sport uitlaat |

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.785 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 Cabrio 992 3.0 Carrera S 450pk Sport Chrono | Sport uitlaat |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.785 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

| Sport Chrono | Sport uitlaat | LED koplampen | BOSE audio | Nappa lederen bekleding | Stoelverwarming | Camera | Porsche Torque Vectoring Plus | Sport Chassis | GT Sport Stuurwiel met Alcantara | Sportstoelen 14-voudige elektrisch + memory | Volledige historie | 2019 | 69.785 km | EUR 137.900 |

Porsche 911 (992) Cabrio 3.0 Carrera S (450pk)

In het waterige zonlicht van deze vroege herfstdag staat de nieuwste generatie Porsche 911 - de 992 - te stralen. De cabriolet versie in dit geval. Een beeldschone verschijning. De diepzwarte lak, de zwarte softtop, de zwart gecoate velgen met er achter de rode remklauwen en de zo indrukwekkende achterlichten van de 992. Over de gehele breedte loopt een slanke rode LED lijn. Prachtig design. Dit exemplaar werd tevens voorzien van het af fabriek sportuitlaatsysteem. Hierdoor wordt de achterzijde gesierd door twee enorme zwarte uitlaatmondingen.

Wanneer we het portier openen is ook hier passen gekozen voor zwart. Alhoewel de rode accenten van de remklauwen en de verlichting komen hier terug in de vorm van rode veiligheidsgordels. Verder is het interieur werkelijk prachtig. De horizontale belijning geeft een ruimtelijk gevoel en maakt het interieur breed. Het dashboard is eveneens prachtig afgewerkt met zwart leder en contrasterend witte stiksel. Het gigantische touchscreen behelst alle functies waardoor de middenconsole in tegenstelling tot de voorganger erg opgeruimd is. Midden op het dashboard prijkt het klokje dat onderdeel is van het Sportchrono pakket. Eigenlijk mag deze optie niet ontbreken op een 911. Aan het sportstuurwiel dat overigens met alcantara bekleed is vind je de draaiknop voor de gewenste rijmodus. Het dashboard is uiterst fraai. Middenin een analoge toerenteller prominent aanwezig met aan weerszijden een display wat naar wens is in te delen. Prachtig en bovenal perfect samengesteld.

Benieuwd naar de rijeigenschappen draaien we de startknop links van het stuurwiel om. Met een bescheiden maar overduidelijke grom laat de 3.0 6 cilinder boxermotor met twee turbo's zich ontwaken. Dit is de Carrera S. En eigenlijk is die leuker dan de 4S aangezien we enkel achterwielaandrijving hebbe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie