Porsche 911 GT3 Cup 991 GEN II 4.0 Circuit Auto

€ 199.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.940 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 356 kW (485 pk)

Porsche 911 GT3 Cup 991 GEN II 4.0 Circuit Auto


€ 199.000,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.940 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 356 kW (485 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam TOP AUTOS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zesweg 150
Postcode 6604 BP
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.top-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - dec 2018

Technische informatie
Koppel: 480 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
GVW: 1.200 kg
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Porsche 911 GT3 Cup (991 GEN II) 4.0 Circuit Auto

Deze Cup auto heeft deelgenomen aan de Porsche Supercup Series

Volledige geschiedenis hiervan aanwezig.


Hieronder vindt u de specificaties van het voertuig:

Technical Specs:
Engine Aluminium six-cylinder horizontally opposed engine, rear-mounted 3,996 cm3; stroke 81.5 mm; bore 102 mm
Max. power 357 kW (485 hp) at 7,500 rpm
Max. torque 480 Nm at 6,250 rpm
Fuel grade Super unleaded, minimum 98 RON

Bodyshell:
Removable roof section in compliance with the latest FIA safety regulations
Modified and widened 911 GT3 wings
Modified and widened 911 GT3 front apron with spoiler lip
Modified 911 GT3 rear apron with integral rain light in compliance with FIA homologation regulations
Modified 911 cockpit
Weight-optimised magnesium subframe; Ergonomic driver-oriented centre console; Control switch trim with fluorescent lettering; Steering wheel with quick-release coupling, control panel and shift paddles; Adjustable steering column with steering angle sensor
Racing bucket seat with fore/aft adjustment
Homologated to latest FIA requirements; Padding system for adapting to individual driver (delivered with size M)
Shock-absorbing roll cage safety cover for leg protection in driver's footwell
Six-point racing safety harness
100-litre fuel cell (FT3 safety fuel cell) and fuel cut-off safety valve in accordance with FIA regulations
Built-in air jack system (three jacks) with valve mountable on either side of the car

Brake system:
Multi-piece steel brake discs, internally vented and slotted, diameter = 380 mm
Racing brake pads
Optimised ventilation routing
Front axle Six-piston aluminium monobloc racing brake calipers with 'anti-knock back' piston springs
Rear axle Four-piston aluminium monobloc racing brake calipers with 'anti-knock back' piston springs

Electrical system:
COSWORTH colour display ICD with integrated fault diagnostics
COSWORTH electrical system control unit IPS32
Electronic throttle
Battery 12 V, 70 Ah (AGM), leakproof, in co-driver's footwell
175 A alternator
Bi-Xenon main headlights; LED daytime running lights; LED taillights and rain lights in compliance with FIA homologation regulations

Transmission:
Aluminium six-cylinder horizontally opposed engine, rear-mounted
Sealed
Mechanical differenti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie