Bouwjaar | 26-03-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.126 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.126 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haaglanden Motorsport B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 10 |
Postcode | 2632 BA |
Plaats | Nootdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3618555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haaglandenmotorsport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2011 - dec 2015
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 299 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 181 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.905 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Als een 911 een 'S' uitvoering heeft, betekent dit voor veel mensen nét even meer. Deze 400 pk sterke Porsche 991 Carrera S Cabriolet PDK in 'Tiefschwarz' , een zwarte uni lak. Door het ontbreken van metallic in deze lak is dit in principe het diepste zwart wat je kunt krijgen. In combinatie met zwarte Sport Design wielen, de zwarte cabrio kap en het volledig lederen beige / zwarte interieur, maken deze 911 helemaal af. De deels elektrisch bedienbare sportstoelen zijn voorzien van stoelverwarming. Door het elektrisch bedienbare windschot zit je geheel uit de wind, dus bij iedere temperatuur kun je al open rijden. Een sterkere motor (400 pk), grotere remmen met rode remklauwen, 20 inch wielen, zijn zo van die kenmerken van de achterwiel aangedreven Carrera S, die hem een zo begeerlijk maken. Laat staan als Cabriolet. Verder is deze 911 voorzien van het Sport-chrono-pakket Plus en het Soundpakket van BOSE. De bij de 'Carrera S' standaard aanwezige instelbare schokbrekers (PASM) geven hem comfort en sportiviteit in één, een erg plezierige optie.
Onderhoud
15-10-2015 | Porsche Zentrum Köln | 32.149 km | tussen beurt
17-11-2016 | Porsche Zentrum Köln | 62.162 km | grote beurt
20-12-2017 | Porsche Zentrum Köln | 93.657 km | kleine beurt
13-08-2019 | Porsche Centrum Rotterdam | 125.135 km | tussen beurt
18-06-2021 | Porsche Centrum Rotterdam | 138.097 km | grote beurt
04-07-2023 | Porsche Centrum Rotterdam | 140.549 km | kleine beurt
Volledige onderhoudshistorie aanwezig
Extra te bestellen voor deze 991 Cabrio:
- Glascoating (lakbehandeling) vanaf €1595
- Porsche Binnenpyama €329
- Velgen in andere kleur €1.499
- Druppellader voor Porsche €149
- Apple carplay 4.0 €789
-Jarenlang Porsche ervaring meer dan 20 jaar.
-Verzekeringspolis" Gecertificeerd tussenpersoon van Turien & Co
-Afl. kosten vanaf 895,-
-Zeer geavanceerde Porsche werkplaats
-Garantie
-RDW erkend
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Haaglanden Motorsport niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.