vorige 219 van 3.519 volgende

Porsche 911 Recreation Monte Carlo Rally Tribute

€ 89.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-1967
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.102 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.991 cc
Vermogen -

Porsche 911 Recreation Monte Carlo Rally Tribute


€ 89.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-1967
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.102 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.991 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carrosso Classic & Sportscars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eekstraat 2
Postcode 8375HN
Plaats Oldemarkt
Land België
Telefoon +31625351515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carrosso.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Code du modle: 911R
Affichage du compteur: 94.512 miles
Classe d'mission: Euro 0

Porsche 911R Recration 1967

- Rplique exacte de la 911R avec chssis de rallye
- Boxer 6 cylindres de 2,0 litres de 160 ch contre 970 kg
- Embrayage AP Competition, bote de vitesses 911 en aluminium et diffrentiel glissement limit ZF 50%.
- Arceau de scurit certifi par la FIA
- Carburateurs Weber 40 IDA, filtres K&N, embouts de bielle Turbo et frein main hydraulique

La Porsche 911R est une voiture de sport lgendaire prsente pour la premire fois en 1967. Le modle a t dvelopp comme une variante plus lgre et plus puissante de l'emblmatique Porsche 911. Il est quip d'un moteur six cylindres de 2,0 litres driv des voitures de course, associ une bote de vitesses manuelle. Seuls 20 exemplaires ont t construits l'origine pour rpondre aux exigences de l'homologation de course.
La 911R est devenue clbre pour son exprience de conduite pure, son excellente agilit et son design minimaliste. Au fil des ans, le modle s'est impos comme l'un des objets de collection les plus recherchs par les amateurs de Porsche en raison de sa raret et de sa valeur historique. Plus rcemment, en hommage son hritage, Porsche a rdit la 911R en nombre limit, alliant technologies et performances modernes une touche de nostalgie.
Une Porsche de construction trs unique. C'est ainsi que l'on peut considrer la voiture que nous proposons. La voiture a commenc sa vie en 1968 en tant que 912. Elle a t importe des Etats-Unis et importe en Angleterre. C'est l qu'une restauration complte a eu lieu. La voiture a t compltement vidange, aprs quoi toutes les coutures de la carrosserie ont t soudes pour une plus grande solidit. La voiture a ensuite t reconstruite en version rallye par une entreprise professionnelle et quipe d'un moteur 2.0 S en aluminium de 1968 reconstruit (type 901/02).
Depuis 2012, elle est immatricule aux Pays-Bas. Elle appartient actuellement un collectionneur nerlandais de Porsche, membre du R Gruppe et anci

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie