Porsche 911 4S Cabrio Manual - IMS - SportExhaust

€ 52.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2003
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.400 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.598 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Porsche 911 4S Cabrio Manual - IMS - SportExhaust


€ 52.900,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2003
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.400 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.598 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam We love cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uniquement sur RDV
Postcode 1180
Plaats Bruxelles
Land België
GSM +32 (0)471 - 992186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.welovecars.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Porsche 996 4S Cabriolet boite manuelle !Gris Arctique métalliséCapote bleueIntérieur tout cuir Bleu MétropoleVéhicule livré neuf par la concession Porsche MilanoCarnet d'entretien d'origineEntretien par le Centre Porsche Milano en 2006 à 20.000 kmEntretien par le Centre Porsche Milano en 2011 à 39.000 kmGrand entretien par le Centre Porsche Milano en 2013 à 45.000 kmEntretien par un spécialiste Porsche indépendant français en avril 2015 à 48.800 kmEntretien par un spécialiste Porsche indépendant belge en septembre 2015 à 50.000 kmEn même temps a eu lieu une fiabilisation moteur avec le remplacement du roulement de l'arbre intermédiaire (IMS). On en a profité pour remplacer l'embrayageGrand entretien par un spécialiste Porsche indépendant belge en mars 2018 à 61.676 kmsEntretien en septembre 2021 à 74.408 kmsListe des options ci-dessousVéhicule en dépôt-venteContactez-nous pour plus d'informations
Options :
Option 288 - Lave-pharesOption 342 - Sièges chauffantOption 601 - Phares XenonOption 665 - Porsche Communication Management PCM avec radioOption 666 - Module téléphone pour le PCMOption 668 - Combiné téléphoniqueOption 670 - Module navigation pour le PCMOption 692 - Changeur de CDsOption 939 - Cuir souple sur les sièges arrièreOption 982 - Cuir souple sur les sièges avantOption X97 - Levier de vitesse en aluminium et cuirOption X98 - Levier de frein à main en aluminium et cuirOnt été rajouté l'option XLF - Echappement sport Porsche origineHard-top d'origine

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie