Bouwjaar | 15-06-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.146 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.146 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Witmer & Odijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wasbeeklaan 3A |
Postcode | 2361 HG |
Plaats | Warmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.witmerodijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2015 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 293 km/u
Ledig gewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Bijna net zo'n revolutionaire stap als van lucht- naar watergekoeld, Porsche's beslissing om de 911 voortaan te voorzien van twee turbo's. Er was toch al een Porsche Turbo? Jawel, met een prijskaartje van een Supercar. Vanaf de MkII kreeg de 991 een geheel nieuw ontwikkelde 3ltr. motor, twee turbo's met intercooler, een wederom verbeterd onderstel en bijvoorbeeld een vernieuwd multimedia- en navigatiesysteem. De keuze voor de turbo motor maakte Porsche om de auto efficiënter te maken, minder benzineverbruik en lagere emissie, en het koppel te verhogen. Dit, dankzij de enorme kennis van turbo motoren die Porsche na decennia doorontwikkeling in huis heeft, zonder het zgn. turbo-gat. Het volledige koppel van de nieuwe 3ltr. motor is er al bij 1700 toeren. Trekkracht is er dus altijd, souplesse in ieder toerengebied en comfort dankzij een stillere motor. Dankzij de grotere behoefte aan lucht achterin, de turbo's hebben ook intercoolers, werd de nieuwe 911 voorzien van de klassiek ogende open grill op de motorkap, dezelfde verticale lamellen zag u al in 1964. Wat echt oogstrelend genoemd mag worden aan het hier aangeboden exemplaar is de stijlvolle kleurcombinatie van Agate Grey Metallic met zwart interieur en de fraaie 19 inch lichtmetalen velgen. Voorzien van de belangrijkste opties, o.a. automatische climat control, Porsche Communication Management met digitale radio, touchscreen en navigatie, BluTooth, Porsche Active Suspension Management, parc distance control voor en achter, cruise control, elektrisch verstelbare sportstoelen, 19 inch lichtmetalen velgen, automatische PDK versnellingsbak met schakelflippers achter het sportstuur, led dagrijverlichting, Apple Carplay, spraakbediening, stoelverwarming, achteruitrijcamera, etc. Deze Porsche 991 Mk2 is geheel in nieuwstaat, er is geen enkel zichtbaar gebruiksspoor. Alle originele boekjes zijn aanwezig en ze wordt rijklaar afgeleverd inclusief garantie en onderhoudsbeurt. Zie onze website voor meer dan 100 foto's www.witmerodijk.nl of u gebruikt de volgende link; https://witmerodijk.nl/te-koop/porsche-991.2-carrera-coupe-2017/1983
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.