Bouwjaar | 09-02-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.861 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.861 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABI Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kaardebol 15 |
Postcode | 6721 RX |
Plaats | Bennekom |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13370093 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abi-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2006 - aug 2008
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 310 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.980 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,8 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Porsche 911 3.6 Turbo 480 pk
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto behoord tot één van de mogelijkheden.
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag even een mail sturen of telefonisch contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
Kijk op www.abi-automotive.nl voor een uitgebreide foto reportage van de auto.
(Wij besteden veel aandacht aan het zo accuraat en nauwkeurig mogelijk plaatsen van de advertenties en omschrijving van de auto's. Fouten in de advertentie of omschrijving zijn echter niet uit te sluiten)
Beschikbare afleverpakketten:
Pakket #1 € 395,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- 1 maand garantie op motor + versnellingsbak
Pakket #2 € 695,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- Kleine onderhoudsbeurt
- Cleanen in - en exterieur
- 3 maanden garantie op motor + versnellingsbak
Pakket #3 €995,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- Grote onderhoudsbeurt
- Cleanen in - en exterieur
- 6 maanden garantie op motor + versnellingsbak
Pakket # 4 € 1.495,- (Exclusieve auto's)
- Controle van alle vloeistoffen
- Tenaamstelling voertuig/ vrijwaren inruil voertuig
- Poetsbeurt in en exterieur
- Nieuwe APK keuring (incl. repareren adviespunten)
- Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- 6 maanden garantie op motor + versnellingsbak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.