Porsche 911 3.8 Carrera 4S Org. NL|Sportuitlaat}Open Dak|Revisie|Navi|BOSE|Adap Sportstoelen

€ 46.890,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-04-2006
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.482 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.824 cc
Vermogen 261 kW (355 pk)

Porsche 911 3.8 Carrera 4S Org. NL|Sportuitlaat}Open Dak|Revisie|Navi|BOSE|Adap Sportstoelen


€ 46.890,-

Algemeen

Bouwjaar 06-04-2006
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.482 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.824 cc
Vermogen 261 kW (355 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tanghe Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrielaan 9
Postcode 3925 BD
Plaats Scherpenzeel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52672600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tangheautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 305/30 R19
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 280 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 235 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.920 kg

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 286 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik in de stad: 18 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Te koop,

Deze bijzonder nette en werkelijk perfect onderhouden Porsche 991 / 997 Carrera 4 S welke compleet gereviseerd door de Porsche specialist.
Deze 4 betekent zowel 4 - wielaandrijving als het visuele aspect: namelijk 44mm brede wielkasten voor de fraaie looks.

De documentatie van deze Porsche is prachtig!
De meegeleverde map start vanaf de 1e afleverfactuur aan de 1e eigenaar alwaar het onderhoud is bijgevoegd d.m.v. stempels en facturen uit het verleden. Tevens mogen zaken als een taxatierapport, SCM Alarm certificaten niet ontbreken.

Samen maakt dit een bijzonder goed gedocumenteerde Porsche 911.

Deze Porsche 997 4 S komt uit 2006 en betreft daarom een youngtimer.
Deze kan dus tegen een erg lage bijtelling op de zaak worden gereden.

Aantoonbaar onderhoud bij:
2008: 27.656km
2010: 44.363km
2012: 57.675km
2013: 75.525km
2013: 95.518km
2016: 120.373km
2017: 131.359 km
2019: 163.938km
2020: 172.622km
2021: 178.279km
2022: 184.482 Revisie M97 3.8L motor bij Porsche Specialist: EUR 9.757,-
2023: 186.282km

Deze Porsche is dus perfect onderhouden, zo zijn alle zaken als de automaat-olie, de bougies e.d. ook conform dealer advies uitgevoerd. Taxatierapport aanwezig (06-2021): taxatiewaarde EUR 49.500,- (dit was voor de revisie).

Standaard is een 4S al erg fraai i.c.m. de fijne Tip Tronic automaat, dit specifieke exemplaar is nog uitgebreid met de volgende opties:

-Adaptieve Sportstoelen leder
-Airbags dubbel
-Alarm Klasse III (SCM Certificaat aanwezig)
-Automatische Airco / Climate Control
-Bi-Xenon met koplampsproeiers
-Buiten en binnenspiegel met dimautomaat en regensensor
-Centrale vergrendeling + afstandsbediening
-Cruise control
-Dakbekleding Alcantara
-Elektrische ramen + spiegels
-Elektrisch schuif- / kanteldak
-Lichtmetalen velgen 19" Carrera S
-Porsche wapen in hoofdsteunen
-PCM / Porsche Communicatie Management
-PASM / Porsche Active Suspension Management
-PSM / Porsche Stability Management
-Rijassistent systeem parkeerhulp
-Soundsysteem BOSE
-Sportstuur
-Sportuitlaat
-Stoelverwarming
etc.

Samengevat: Een zeer nette, goed onderhouden (en ook aantoonbaar) Porsche 911 Carrera 4 S coupe met tal van opties, een zeer nette staat en volledig gedocumenteerd!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie