Porsche Boxster S 3.2 280pk BTW | Youngtimer | Lage KM | 100% historie |

€ 27.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 96.218 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.179 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Porsche Boxster S 3.2 280pk BTW | Youngtimer | Lage KM | 100% historie |


€ 27.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 96.218 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.179 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/40 R18
Bandenmaat achter: 265/40 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 268 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 180 x 130 cm
Wielbasis: 241 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.383 kg
Laadvermogen: 247 kg
GVW: 1.630 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik in de stad: 15,2 l/100km (1 op 6,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

| Youngtimer | Lage kilometerstand | 100% Historie | Sportstoelen | Lederen bekleding | Stoelverwarming | PCM multimediasysteem | Navigatiesysteem | Dual Zone Climate control | Cruise control | Xenon verlichting | Originele Porsche breedset | BTW auto | 2005 | 96.218 km | EUR 27.900 incl. BTW |

Porsche Boxster S 3.2 (280pk)

Met een scherpe sneer uit de enorme uitlaatmonding midden achter de Boxster schiet de toerenteller voorbij 5.000 tpm. Bovenin in de toeren is de Boxster pas echt snel. En dat geluid...verslavend! Men kan van alles zeggen over de Boxster, maar het is een echte Porsche. Zo rijdt hij, zo klinkt hij en zo voelt hij ook. Dit is fun to drive!

De Boxster S beschikt over de 3.2 boxermotor met 6 cilinders. Hij ligt vlak achter je rug en voor de achteras en dat maakt het een middenmotor. Dat merk je want de Boxster heeft een waanzinnige balans en dus een echt stuurmanskarakter met overdaad aan grip en vermogen. De 280pk sterke 3.2 heeft weinig moeite met de amper 1.300 kilo wegende Boxster. In een luttele 5,5 seconden accelereer je vanuit stilstand naar 100 km/h en ook daarna houdt het feest niet op. De versnelling lijkt eindeloos en eindigt pas bij 268 km/h. Dit is de handgeschakelde 6-versnellingsbak en dat geeft een extra fun-dimensie aan de auto. In 2005 waren de automaten niet dermate snel dat een handbak in deze jaren de betere keuze maakt. Het heft in eigen hand. En dat is belangrijk op het moment dat je hem de sporen geeft en je zeker wilt zijn dat je een bocht in gaat in het juiste verzet. Ook bij rustig cruisen is deze versnellingsbak een genot. Met zes versnellingen kun je de toeren laag houden. Het brede karakter van de Boxster overall maakt het een geschikte cabrio voor vele doeleinden.

De sofftop ligt stijlvol - immers niet zo rommelig opgepropt als bij menig cabriolet - opgeborgen achter de voorstoelen. Tussen de hoofdsteunen een windscherm om de coup in model te houden. In enkele seconden ontdoet de auto zich van zijn dak. Dit alles gaat met een druk op de knop. Deze Boxster is voorzien van vele luxe opties. De opties die eigenlijk o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 718 Boxster | Het hart op de juiste plaats

Groot nieuws bij Porsche! Of eigenlijk... vreemd nieuws. De Boxster is voortaan voorzien van viercilinder motoren in plaats van de gebruikelijk zescilinder motoren. Dat lijkt dus een achteruitgang en geen vooruitgang. En om de verwarring compleet te maken, is de naam veranderd van "Boxster" in "718 Boxster". Gelukkig zit het hart nog steeds op de juiste plaats...

Autotest | Porsche 718 Boxster Het hart op de juiste plaats

De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster in alle opzichten weer bij de tijd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • viercilindermotoren sterker, zuiniger en levendiger dan zescilinder
  • zelfde kwaliteitsgevoel als bij duurdere Porsches

Min

  • bombastisch geluid Bose audiosysteem
  • minimale bergruimte in interieur
  • relatief lange remweg

Conclusie

De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster niet alleen bij de tijd wat betreft uiterlijk en uitrusting, maar ook wat betreft de rijeigenschappen.

Zo is de Boxster voortaan voorzien van dezelfde besturing als Porsche's topmodel: de 911 Turbo. Dat zorgt voor nog meer gevoel en een nog betere controle over de auto. Om Porsche's instapmodel voordeliger te maken in aanschaf en gebruik, zijn de zescilinder motoren vervangen door viercilinders. Vrees niet: de viercilinders zijn dankzij geavanceerde turbotechniek sterker dan de zescilinders die ze vervangen.

Tenslotte die naam. 718 verwijst naar succesvolle Porsche racewagens met viercilinder motoren uit de jaren '50 en '60. Ook wat dat betreft heeft de Boxster het hart nog steeds op de juiste plaats!

Deel deze advertentie