Porsche Cayenne 4.2 S 385pk Turbo Design panodak,LED,bose,stoelventilatie,360

€ 39.890,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-05-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.026 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 281 kW (383 pk)

Porsche Cayenne 4.2 S 385pk Turbo Design panodak,LED,bose,stoelventilatie,360


€ 39.890,-

Algemeen

Bouwjaar 22-05-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.026 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 281 kW (383 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Billionaire Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parallelweg 12018
Postcode 1948 NN
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13922077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.billionairecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2012 - aug 2014

Technische informatie
Koppel: 850 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 98 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 252 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.170 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 2.935 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 499 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie