Porsche Cayenne 3.0 D l Pano l Trekhaak l Xenon l Bluetooth l Crests

€ 20.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 290.212 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Porsche Cayenne 3.0 D l Pano l Trekhaak l Xenon l Bluetooth l Crests


€ 20.750,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 290.212 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2010 - mei 2011

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 98 liter
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.860 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: MC - Luxor beige leder
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Deze Cayenne beantwoordt alle wensen van een puur Porsche-adept. Hij valt op zonder te overdrijven en maakt zijn ambities duidelijk met overtuigende dynamiek, uitzonderlijke mate van comfort en weergaloze looks. Dankzij een prestatie-gedreven karakter in combinatie met innovatieve technologieën garandeert hij maximaal rijplezier. De royale 239pk en 550Nm koppel wordt naadloos aangestuurd door een 8-traps automatische transmissie. De nieuwprijs van € 86.408,- laat al doorschemeren dat dit exemplaar niets te wensen over laat en u zal verrassen door zijn veelzijdigheid, optimale optische- en technische conditie.

Het samenspel van kleuren en materialen is met veel zorg samengesteld. De kraakheldere Jet Black metallic lak laat details als de 19" velgen, gesatineerde raamlijsten, getinte achterruiten en -achterlichten perfect tot uitdrukking komen. De nieuwe generatie vanaf 2010 oogt sportief en agressief, maar blijft toch ingetogen en chique. Eenmaal ingestapt geeft het hoogwaardige Luxor beige-leder met perforatie en zachte structuur een warm gevoel; dat wordt versterkt door elektrisch verstelbare comfortstoelen met verwarming én Porsche-Crests, het 3-spaaks [alcantara] sportstuurwiel met flippers en de antraciet berken dashboard-inleg. Het panoramische schuif- en kanteldak creëert licht en een ruimtelijke beleving.

Daar blijft het niet bij; in de optielijst treffen we thans het PCM-navigatiesysteem [met nieuw touchscreen!], audio-interface, 100L-brandstoftank, afneembare trekhaak, elektrische achterklep, xenon-koplampen, Bluetooth telefoon, inklapbare- en dimmende spiegels, Licht Comfort-pakket, Cruise Control, bandenspanningssensoren, Alarmklasse 3, Climate Control met airconditioning, parkeersensoren voor en -achter. Alles functioneert naar behoren en de boordcomputer is storingsvrij. De moderne [Euro 5] 3.0 liter 6-cilinder staat gelijk aan 239pk puur dieselplezier. Het lijkt er dan ook op dat de 2.075kg zware SUV hiermee een duidelijk statement wil maken; hoe groots en luxueus ook, een Porsche hoort a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie