Bouwjaar | 01-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.625 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
€ 47.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.625 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Siero |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Walstraat 6 |
Postcode | 8317 AP |
Plaats | Kraggenburg |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 252744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosiero.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2016 - dec 2017
Technische informatie
Vermogen: 306 kW (416 PK)
Vermogen brandstofmotor: 246 kW (334 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 38 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Vind jij het ook altijd zo jammer wanneer een occasion in het echt niet zo mooi is als op de foto? Wij ook. Daarom kopen wij bij Auto Siero alléén auto's in die voldoen aan onze kritische checklist. Door onze jarenlange samenwerking met leveranciers in Nederland, Duitsland en België kunnen wij voor jou, de beste auto's selecteren.
Auto Siero kan daarom een ruime keuze uit lagere kilometerstanden én luxere uitvoeringen bieden en bij iedere occasion een uitgebreide servicehistorie leveren.
Daarnaast hebben wij als inkooppartner de mogelijkheid om auto's te laten keuren en zo nodig direct te repareren/ vernieuwen op kosten van de leverancier.
Op deze manier kunnen wij garanderen dat de voor jou bestemde auto betrouwbaar en in top conditie is.
Wij laten je graag kennis maken met onze auto's tijdens een uitgebreide proefrit. En wil je een auto inruilen bij ons? Dan maken wij graag een passend voorstel voor jou.
Auto Siero. Duidelijk en transparant sinds 1988.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!