Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid, MJ2024, Burmester, Exclusive Manufaktur, SportDesign, 4W-best, luchtv., memory, bijrijdersdisplay, matrix-LED, tr.haak, 22, ACC, HUD, NP

€ 162.800,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.110 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid, MJ2024, Burmester, Exclusive Manufaktur, SportDesign, 4W-best, luchtv., memory, bijrijdersdisplay, matrix-LED, tr.haak, 22, ACC, HUD, NP


€ 162.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.110 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 345 kW (470 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mak Auto en Techniek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 74 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 254 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.400 kg
Wielbasis: 290 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,7 kWh/100km

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Informeer naar beschikbaarheid! Dit betreft een zeer uniek uitgevoerde Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid (470 pk). Kleur: Krijt. Deze auto heeft slechts 5.110 km gereden en verkeert in absolute nieuwstaat. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa € 178.000,-. Voorzien van vele opties zoals: SportDesign pakket hoogglans zwart, panoramadak, luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling (PASM), stuurbekrachtiging plus, Burmester® 3D High-End Surround Sound System, sportuitlaatsysteem incl. sportuitlaatpijpen in donker brons, achterasbesturing, softclose portieren, elektrisch uitklapbare trekhaak, getinte matrix HD LED-koplampen, getinte LED-achterlichten, 22" Exclusive Design sport-wielen in hoogglans zwart, head-up dispay, Porsche Entry & Drive, Sport Chrono pakket, 10,9" bijrijders display, Porsche Communication Management (PCM), (Apple CarPlay, Android Auto), adaptieve sportstoelen (18-voudig verstelbaar) met geheugenfunctie, volledig zwart lederen bekleding met stiksels in afwijkende kleur, hemelbekleding Race-Tex, Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter, interieurpakket in diep geborsteld aluminium, accentpakket zilver, stoelverwarming voor en achter, multifunctioneel GT-sportstuurwiel met schakelpaddles incl. stuurwielverwarming, parkeersensoren voor en achter i.c.m. surround view met actieve parkeerhulp, exterieurpakket hoogglans zwart, remzadels in hoogglans zwart, verwarmbare voorruit, privacy glass, adaptive cruise control, rijstrookwisselhulp, buitenspiegels elektrisch instel- en inklapbaar, sfeerverlichting, climate control 4-zone, draadloos laden mobiele telefoon, DAB-tuner, spraakbediening, verkeerstekenherkenning, elektrisch bedienbare achterklep, zijairbags achterin, buitenspiegels in exterieurkleur gespoten, ruitenwisser achter hoogglans zwart gespoten, dakrails aluminium zwart, tankdop in alu optiek, alarmsysteem, mobiele lader connec

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie