Bouwjaar | 20-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.499 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.499 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | The Automotive Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 1 |
Postcode | 1785 AA |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53662023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.theautomotivecompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2014 - dec 2017
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 246 kW (334 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 36 km
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
De Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS uit het bouwjaar 2015 is een opmerkelijke SUV die de iconische prestaties van Porsche combineert met geavanceerde hybride technologieën. Als een van de eerste plug-in hybride modellen van Porsche, vertegenwoordigt de Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS een stap voorwaarts in duurzame mobiliteit zonder concessies te doen aan prestaties.
Hybride Aandrijflijn:
Onder de motorkap van de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS bevindt zich een geavanceerde hybride aandrijflijn bestaande uit een 3,0-liter V6 benzinemotor en een elektrische motor. Samen leveren ze een gecombineerd vermogen van 416 pk, waardoor deze SUV indrukwekkende prestaties levert terwijl hij toch efficiëntie biedt.
Indrukwekkende Prestaties:
Dankzij de krachtige hybride aandrijflijn accelereert de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS met verbluffende snelheid. Met een gecombineerd vermogen van meer dan 400 pk kan deze SUV moeiteloos van 0 naar 100 km/u sprinten in slechts enkele seconden, terwijl hij toch een soepele en responsieve rijervaring biedt.
Luxe en Comfort:
Het interieur van de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS biedt een verfijnde en luxueuze omgeving voor alle inzittenden. Met hoogwaardige materialen, zoals lederen bekleding en aluminium accenten, creëert de Cayenne een ambiance van pure luxe. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, terwijl geavanceerde technologieën zoals het Porsche Communication Management-systeem zorgen voor connectiviteit en entertainment tijdens het rijden.
Geavanceerde Technologieën:
Naast zijn hybride aandrijflijn is de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS uit 2015 uitgerust met een scala aan geavanceerde technologische functies die het rijden gemakkelijker en veiliger maken. Dit omvat een reeks rijhulpsystemen zoals adaptieve cruisecontrol, rijstrookassistentie en parkeerhulp, evenals connectiviteitsfuncties zoals Bluetooth-connectiviteit en navigatie.
Stijlvol Exterieur:
Met zijn krachtige en gestroomlijnde ontwerp straalt de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid GTS sportiviteit en elegantie uit. De karakteristieke Porsche-designelementen, zoals de dubb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!