Porsche Cayenne 4.2 D S - PANODAK - BURMESTER - KEYLESS - SPORTCHRONO -

€ 53.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.585 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Porsche Cayenne 4.2 D S - PANODAK - BURMESTER - KEYLESS - SPORTCHRONO -


€ 53.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.585 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gert van den Berg
Contactpersoon G. van den Berg
Adres Groeneweg 25
Postcode 3851 KA
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 562370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgertvandenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2014 - dec 2017

Technische informatie
Koppel: 850 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 252 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.235 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 700 - € 752 per kwartaal

Duitse automerken hebben een onverwoestbare reputatie als het gaat om kwaliteit en prestaties. Geen wonder want qua constructie, vooruitstrevende techniek en betrouwbaarheid is de concurrentie dun gezaaid. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het maakt niet uit hoe slecht het wegdek is. De luchtvering strijkt alle oneffenheden glad. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Selecteer uw reisbestemming en het full map navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Je ziet hem niet, maar hij is er wel: de elektrisch inklapbare trekhaak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie