Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.591 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.598 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.591 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.598 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euromast Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg 10B |
Postcode | 2941 CG |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 669749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euromastautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.110 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 236 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Staat
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
De Porsche Cayenne vertegenwoordigt het beste van degelijk Duits design. De krachtige motor geeft deze Porsche uitstekende prestaties. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Laat ze achterin ook maar genieten: deze Porsche Cayenne is uitgevoerd met een verwarmde achterbank. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In deze Porsche profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Deze Porsche is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Met sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Porsche helemaal compleet.
LET OP : De afgebeelde 21 inch lichtmetalen velgen zijn tegen een scherpe meerprijs leverbaar, standaard wordt deze auto geleverd op19inch velgen.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Porsche Cayenne samen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Porsche. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!