Porsche Cayenne 4.8 S

€ 16.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.701 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.701 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Osseveld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kraaienweg 61
Postcode 7331 HW
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18188660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageosseveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • luchtvering
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 258 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4846 x 1954 x 1721 cm
Wielbasis: 290 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

Inruil mogelijk.

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND!!

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND!!

Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!

Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie