Porsche Cayenne Coupé 3.0 S E-Hybrid 2024

€ 159.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.393 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Porsche Cayenne Coupé 3.0 S E-Hybrid 2024


€ 159.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.393 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage van der Klij VOF
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 3
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 570347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanderklij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 260 kW (354 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 78 km
Transmissie: 8 versnellingen
Bandenmaat voor: 255/55 R20
Bandenmaat achter: 295/45 R20
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 263 km/u
Accu: 26 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 11 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 168 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 3.120 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 33,205128205128 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Heeft deze auto uw interesse gewekt? U bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit! Inruil van uw huidige auto behoort bij ons tot de mogelijkheden. Daarnaast bieden wij ook financieringsmogelijkheden aan. Mocht u vragen hebben, neem gerust contact op met een van onze adviseurs!

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie van de auto zo accuraat mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer ze zelf ook nog een keer bij aankoop de zaken die voor uw de beslissing kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie