Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.877 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
€ 119.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.877 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2020 - jun 2023
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 169 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.120 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.860 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 311 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
Deze adembenemende Porsche Cayenne 4.0 GTS is met een tellerstand van 45.870 zeer jong gebruikt, en klaar voor vele kilometers genot. De tijdloze zwarte buitenkant straalt klasse uit, compleet met zwarte velgen en opvallende rode remklauwen voor een sportieve uitstraling.
Deze krachtpatser is uitgerust met een sportuitlaat, met een druk op het scherm wordt de uitlaatklep geopend en komt het geluid van de 460pk V8 prachtig over.
Het Bose audiosysteem zorgt voor een ongeëvenaarde geluidskwaliteit, terwijl het softclose-mechanisme de deuren zonder nodige kracht sluit. Geniet van een soepele rit dankzij de luchtvering, die de rijhoogte aanpast aan jouw voorkeuren en het terrein. De 360-camera biedt een volledig beeld van je omgeving, waardoor parkeren en manoeuvreren moeiteloos worden. De elektrisch uitklapbare trekhaak voegt extra functionaliteit toe aan deze al indrukwekkende auto.
Deze Porsche Cayenne 4.0 GTS, met zijn perfecte combinatie van sportiviteit en verfijning, is goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
Neem contact op voor meer informatie of plan een proefrit om de sensatie van deze Porsche Cayenne 4.0 GTS zelf te ervaren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!