Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.974 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.974 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 265/40 R21
Bandenmaat achter: 295/35 R21
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.445 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Deze Porsche Macan komt uit 2018, werd geleverd van 01-04-2016 tot 30-11-2018 en kostte toen € 91,525.-. Deze personenauto staat sinds 2020 op kenteken J-946-SV, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 185 kW (252 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 229 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6.7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.20 liter per 100 km en hij weegt 1770 kg. De wegenbelasting bedraagt € 283.- per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Extra Garantie L&P 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
0104373581 of info@liekendiek.nl WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...