Porsche Panamera 4.8 Turbo S#550PK#Bomvol

€ 42.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 148.179 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Porsche Panamera 4.8 Turbo S#550PK#Bomvol


€ 42.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 148.179 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasions Ter Aar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harsweg 1
Postcode 2461 EZ
Plaats Ter Aar
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14742016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasionsteraar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/40 R20
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 191 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. Fraai hoor, zo'n lederen interieur. En door de gemakkelijk elektrisch bedienbare achterklep bent u snel overtuigd van deze auto. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Noem het comfort, noem het luxe... Door de luchtvering en de elektrisch verstelbare comfortstoelen is het iedere keer ontspannen en veilig rijden. Niet alleen u, maar ook uw passagiers zitten goed, dankzij de verwarmde achterbank. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Ook is het audiosysteem voorzien van: navigatiesysteem en multifunctioneel sportstuur. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De automatische ruitenwissers schakelen zichzelf automatisch in en uit en houden de voorruit schoon. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Ook automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Porsche Panamera samen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.

Meer weten over deze sportwagen? Onze verkoopadviseur maakt graag een afspraak voor meer informatie of een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m zaterdag 09:00-18.00 uur

Zondag gesl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie