Bouwjaar | 09-06-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.337 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.337 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schoot |
Contactpersoon | Autobedrijf Schoot |
Adres | Klingelbeekseweg 54C |
Postcode | 6862 VT |
Plaats | Oosterbeek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3343049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfschoot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R13
Maten
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 848 kg
Laadvermogen: 407 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 424 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Hierbij aangeboden uit onze (mijn zoon en mijn ) privé collectie een prachtige Renault 5 GT Turbo, de auto is altijd goed onderhouden en er is ook veel historie ( vanaf 1993 ) aanwezig, de auto is voorzien van koni schokbrekers, een aluminium halve rol kooi en veerpoot brug, een rvs devil uitlaat van voor tot achter en gepolijste fase 1 turbo velgen. (eventueel met de originele velgen) Een auto van liefhebbers voor liefhebbers, voor meer informatie kunt u altijd bellen tel: 026-3343049 Bel eerst even voordat u langskomt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault 5 | Terug naar de toekomst
De Renault 5 is ooit uit nood geboren. In de jaren '70 was er een financiële crisis, terwijl mensen juist meer vrijheid kregen. Daarom was een kleine, functionele en voordelige auto nodig. Het antwoord was de Renault 5. Nu is er vraag naar betaalbare elektrische auto's. Brengt de Renault 5 opnieuw het antwoord? Tijd voor een eerste kennismaking in een fotostudio.
De Renault 5 is een compacte elektrische auto. Met de retro-vormgeving spreekt hij liefhebbers aan. Met de lage prijs maakt hij elektrisch rijden bereikbaar voor een grotere groep kopers.
Plus
- geslaagde vormgeving / sterk imago
- scherpe prijs
- moderne techniek
Min
- onhandige en gevaarlijke locatie laadaansluiting
- klein dashboardkastje / ondiepe deurvakken
- matig zicht vooruit voor lange bestuurders
Conclusie
In de jaren '70 was de Renault 5 de juiste auto op de juiste tijd. Afgaande op een eerste kennismaking in een fotostudio (dus zonder proefrit) lijkt dat nu weer het geval. Destijds maakte de Renault 5 mobiliteit bereikbaar voor een grote groep automobilisten dankzij de lage prijs in combinatie met goede rijeigenschappen en een sympathieke uitstraling. De nieuwe Renault 5 doet dat nu voor elektrische mobiliteit, want deze volledig elektrische auto is voordeliger dan een hybride.
Maar, de nieuwe Renault 5 is veel meer dan alleen een goedkope elektrische auto! Dankzij het retro-ontwerp spreekt de 5 ook autoliefhebbers aan. Voor hen zijn er uitvoeringen met een groter bereik, sterkere motoren en een speciale aankleding. Op die manier spreekt Renault een nog grotere doelgroep aan, waarmee de volumes groter zijn en de prijs daalt.
Kortom: de nieuwe Renault 5 is een product dat beantwoordt aan een vraag en dat ook nog eens doet in stijl. Daarmee heeft de nieuwe Renault 5 alles in zich om net zo'n icoon te worden als het origineel.